Известие

Collapse
No announcement yet.

Климатроник Алфа 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Климатроник Алфа 156

    Здравейте, незнам дали точно тук е мястото на темата, но нищо не пречи да опитам. И сега към въпроса :
    Преди 2 години се сдобих с 156-ца. Не и работеше климатроника, но реших да не го оправям веднага и така чак до сега. Проблемът му е, че тръбичката която се намира под десния халоген е скъсана. Въпросът ми е дали е понесъл някакви поражения от толкова време каране с отворена система и евентуално какво би ми се наложило да сменя. И може би доста важно колко ли пари би ми излязло. (без пълненето)
    Благодаря Ви.

  • #2
    филтър дехидратора задължително ! И въпросния маркуч разбира се за да отсраниш пропуска В пари филтър дехидратора е към 60 лв. по спомен . На мен за ремонта на ония двата маркуча ми взеха към 60 лв. , зареждане с фреон върви към 70 лв.
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
    sigpic

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от FLIPPY Покажи съобщение
      Здравейте, незнам дали точно тук е мястото на темата, но нищо не пречи да опитам. И сега към въпроса :
      Преди 2 години се сдобих с 156-ца. Не и работеше климатроника, но реших да не го оправям веднага и така чак до сега. Проблемът му е, че тръбичката която се намира под десния халоген е скъсана. Въпросът ми е дали е понесъл някакви поражения от толкова време каране с отворена система и евентуално какво би ми се наложило да сменя. И може би доста важно колко ли пари би ми излязло. (без пълненето)
      Благодаря Ви.
      Колега, аз днес закарах колата във сервиз да ми проверят климатика, понеже ми беше изтървал фреона. Та както и предполагах се указа, че тръбичката която излиза долу от радиатора беше спукана. Свалиха ми я, и ми я запоиха, после пак надухме системата и всичко беше ок. Заредиха ми го и сега стреля! Цялата процедура ми излезе 60 лв. надуване + пълнене и 20 лв. запояване на пукнатата тръбичка, общо 80 лв.
      Last edited by grenlould; d.m.y г., 15:25.


      Comment


      • #4
        Има само една подробност,че е хубаво в/у тръбичката после да се сложи парче дебел маркуч,който да не позволява да се пробие пак.Обикновено се протърква в една остра греда до радиатора.
        Brera 2.4 JTD 20v, 147 1.6 16v Ex, GT 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 16v Multijet Ex, 147 1.9 8v JTD Ex, 145 1.6 Boxer Ex
        За ортодоксалните “Алфисти” друг мотор освен боксера не съществува!!!

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от zaryto Покажи съобщение
          Има само една подробност,че е хубаво в/у тръбичката после да се сложи парче дебел маркуч,който да не позволява да се пробие пак.Обикновено се протърква в една остра греда до радиатора.
          Хм....аз между другото се чудех, да омотая тръбичката със изолирблан, но то не е късно....може да се стигне до нея и да се направи тази операция


          Comment


          • #6
            Понякога в резултат на продължителен престой на системата без налягне в нея, се влошава уплътнението на оста на компресора, защото то е конструирано така, че налягането да го притиска и така то да уплътнява добре.
            Ако след пълненето на системата се забележи бавна загуба на газ, насочете вниманието си именно натам.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от FLIPPY Покажи съобщение
              Здравейте, незнам дали точно тук е мястото на темата, но нищо не пречи да опитам. И сега към въпроса :
              Преди 2 години се сдобих с 156-ца. Не и работеше климатроника, но реших да не го оправям веднага и така чак до сега. Проблемът му е, че тръбичката която се намира под десния халоген е скъсана. Въпросът ми е дали е понесъл някакви поражения от толкова време каране с отворена система и евентуално какво би ми се наложило да сменя. И може би доста важно колко ли пари би ми излязло. (без пълненето)
              Благодаря Ви.
              Същия проблем и при мен... купих колата и така и не се наканих 3 години да и оправя климатика. Спукана тръба и отворена система кой знае от кога... 3 години при мен и кой знае колко от преди това. Като отидох да я правя на майстора много не му се почваше защото се съмняваше да не излязат и други неща... но за късмет проблеми нямаше. Излезе ми 160 лв с пълненето!

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от FlexScan Покажи съобщение
                Същия проблем и при мен... купих колата и така и не се наканих 3 години да и оправя климатика. Спукана тръба и отворена система кой знае от кога... 3 години при мен и кой знае колко от преди това. Като отидох да я правя на майстора много не му се почваше защото се съмняваше да не излязат и други неща... но за късмет проблеми нямаше. Излезе ми 160 лв с пълненето!
                Много ти е вземaл, кaкто кaзaх по-нaгоре нa мен ми взе моят мaйстор 80 лв.


                Comment

                Working...
                X